کتاب هایی که می خوانیم
کتاب هایی که می خوانیم

کتاب هایی که می خوانیم

مجموعه ماجراهای بچه های بدشانس

مجموعه ماجراهای بچه‌های بد شانس،A Series of Unfortunate Events، زندگی‌نامه چند بچه بد شانس است به اسامی ویولت، کلاوس و سانی بودله که پدر و مادرشان در آتش سوزی وحشتناکی می‌میرند و قاتل خطرناکی به اسم کنت الاف قصد دارد ثروت آن‌ها را بالا بکشد. تمام این تعقیب و گریزها در سیزده کتاب گنجانده شده به نام‌های: 

1 – شروع ناگوار

2 – سالن خزندگان

3 – پنجره‌ی بزرگ

4 – گارگاه مصیب بار

5 – مدرسه سختگیر

6 – آسانسور قلابی

7 – دهکده‌ی شوم

8 – بیمارستان خطرناک

9 – سیرک مرگبار

10 – آبشار یخزده

11 – غار غم‌انگیز

12 – خطر ماقبل آخر

13 – پایان

یک کتاب دیگر هم هست که در باره رمز و رازهای داستان و قسمتی از زندگی‌نامه نویسنده‌ی این کتاب‌ها، لمونی اسنیکت، Lemony Snicket، است. من از این مجموعه این کتاب را هنوز کامل نخوانده‌ام. نام این کتاب هم زندگی‌نامه غیرمجاز لمونی اسنیکت است. کتاب سیزدهم این مجموعه هم هنوز به پایان نرسیده و هیچ خبری هم از چاپ آن نیست. ولی طبق اطلاعاتی از دوستان طرفدار این مجموعه، قرار است تا یک یا دو ماه دیگر چاپ شود. هرچند که فکر نکنم بتوانم تا آن موقع صبر کنم. این کتاب‌ها را نشر ماهی چاپ می‌کند. امیدوارم که نشرماهی بزودی جلد آخر را هم چاپ کند.

نظرات 25 + ارسال نظر
پت سه‌شنبه 9 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 04:21 http://iampat.blogfa.com

من فیلمش را دیدم، سرگرم کننده بود.
http://www.imdb.com/title/tt0339291/

خودمم فیلمشو دیدم خیلی قشنگ بود.

محسن سه‌شنبه 9 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 08:31 http://after23.blogsky.com

من فکر میکنم در قسمت آخر شانس به انهاه رو کرده و خوش شانس میشوند. و الاف را هم از بالای دره ای به پایین میاندازند.

الاف رو که میدونم می میره.

پروانه شنبه 13 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 10:57 http://www.parvazbaparwane.blogspot.com

رفتم کتابخونه ی سالار و نگاه کردم دیدم این سری کتاب ها رو داره بهش گفتم تو که همه کتابهایی که ترانه مهدی بهشت تو کتابامون می نویسه خوندی چرا هیچی نمی نویسی گفت اون کتابا مال همون سن بوده . گفتم پس دیگه نمی خونی و هیچ حرفی هم در موردشون نداری این همه کتاب جای زیادی گرفتن ردشون کنیم برن تا بقیه بچه های فامیل و دوست بخوننشون و جا برای کتابای جدید باز شه. با جدیت گفت : نه بذارید همونجا باشن !
تازه دوسال پیش ترانه هری پاتر ها رو از کتابخونش اخراج کرد ولی آخرین جلدشو از اشتیاقشون رفتن انگلیسیشو خریدن تا اینا بیان بخونن ترجمه فارسیش اومد.

منم فکر نکنم که بخوام یک روزی اونارو نداشته باشم. ممکنه بدمشون به یکی دیگه که بخونه ولی دوباره ازشون میگیرم.
من هری پاتر ها رو به شکل PDF دانلود کردم . یعنی کامران برام دانلود کرد. ولی منم تا اومدم یکی دو صفحه از اونو بخونم فارسیش اومد.

ایزادورا چهارشنبه 24 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 13:38 http://v-f-d.blogfa.com

سلام دوست گلم کتاب ۱۳ بچه های بد شانس چاپ شد.

خوندمش. وبلاگ شما هم خیلی خوبه توی وبلاگ خودم که یادداشتهای شب مهتابیه لینکتون میکنم.

یاسمن چهارشنبه 1 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 19:43

عالیه... کتابهایی تو مایه های دارن شان دیدین لطفا معرفی کنین

چشم.

شبنم سه‌شنبه 21 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 19:05 http://animalblog.blogfa.com

وای وبلاگتون خیلی خیلی عالیه. کاش می شد منم عضو بشم. آخه عاشق کتاب هستم. تا یه کتابخونه میبینم دست و پامو گم میکنم!
من هر ۱۲ جلد+زندگی نامه ی لمونی اسنیکت رو خونده م و باید بگم که واقعا کتاب شگفت انگیزیه و دهنم باز مونده بود وقتی میدیدم که آقای اسنیکت چقدر قشنگ و پیچیده موضوعات رو به هم ربط داده...
موفق باشید!

اگر بخواهید می تونیم براتون دعوت نامه عضویت بفرستیم.

hulkdx سه‌شنبه 29 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 00:06

سلام میخاستم بدونم این کتاب چرا در ردهی سنین کودک و نوجوان هستش؟

چرا ندارد. خب هست. بروید بخوانید و می بینید که برای رده های سنی بالا اصلن جذابیت ندارد.

hulkdx سه‌شنبه 29 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 18:42

سلام اولا من این کتاب را خواندم و میدانم که اصلا مناسب سنین کودک و نوجوان نیست چرا که پر است از رمز و راز که فکر نمیکنم مناسب این سنین باشد .
دوما من توی وبلاگتون گشتم و دیدم که شازده کوچولو با اونهمه بچهگیش مال این رده است
راستی راجع به اون سوال که ازتون واسه عضو شدن پرسیدم :
مگه من گفتم از این وبلاگ بدم میاد؟

من چه می دونم من فقط سیزده سالمه. این کتابارم توی کتابفروشی ها توی رده سنی من گذاشتن. تمام همکلاسیامم می خوننشون.
ممنون از کامنتتون.

سپهر شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 00:38

سلام دوست عزیز
من تمام 13 جلد رو خوندم
کتاب های خیلی خوبین و حتا من چند تا ای میل به لمونی اسنیکت زدم ولی فکر کنم عوض شده ای میلش اگه راه ارتباطی غیر از سایت لمونی اسنیکت بلدید بگید

نه. بلد نیستم.

مایکل جکسون جمعه 1 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 19:40 http://www.barenushabe.blgfa.com

یه سر بزن

این لینک باز نشد.

کیمیا جمعه 30 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 14:47 http://1040.blogfa.com

سلاااااااااااااااااام...
ممنون که این مطلب رو گذاشتی...
من در حال حاظر مشغول خواندن جلد90کتابش هستم...
واقعا کتاب عالیه....
هر شب که میگذره نفرتم به اولاف و هم دست هاش بیشتر میشه...
من یه سوال داشتم ...
چرا نویسنده انقدر مرموز حرف میزنه؟؟؟؟؟
یا مثلا یه جایی از قصه یه طوراییی انگار میگفت که کنت اولاف خودشه!
من هم سن وایولتم...
خیلی ممنون از متن قشنگتون....

این کتاب طبق تمامی سایت های معتبر 13 جلد بیشتر نداره و در جلد سیزدهم کتاب تموم میشه! به علاوه یک کتاب دیگه که اسمش هست زندگی نامه تایید نشده لمونی اسنیکت!

و این که لمونی اسنیکت واقعا نویسنده کتاب نیست و اسم مستعاره!

خیلی ممنون

کاهوووووووووو پنج‌شنبه 7 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 14:09 http://xarmohre.blogfa.com/

دلتان بسوزد حاج آقای ما مغازه کتاب کودک دارد ما به همه اینها دسترسی داریم ..........

خوش به حال شما. کتابفروشی کار خیلی خوبیه.

کلاوس پنج‌شنبه 26 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 19:41 http://www.kermketab.blogfa.com

درود .من تقریبا از 10 سالگی شروع کردم به خوندن این کتاب ها اما به دلیل اینکه پیگیر گرفتنشون نبودم دو سال طول کشید بخونمشون .الان 13 سالمه .رو این کتاب ها هم خیلی تاسب دارم.خوشحالم که وب شما رو پیدا کردم.خودمم یه وب درباره کتاب ها دارم حتما بهش سر بزنین.

چشم.

بهار یکشنبه 12 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 17:42

چرادانلودنمیشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

[ بدون نام ] چهارشنبه 22 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 09:10

آقا یک نفر می تونه بگوید آخرش چه می شه مردم ازبس خوندم

بد من می میره اینام خوشبخت میشن.

[ بدون نام ] چهارشنبه 22 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 11:37

سایتی وجود داره که بشه بچه های بدشانس رادانلود کردخواهشمندم پاسخ دهید

من نمی دونم. کتاباشو خریدم.

v-f-d یکشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 10:05 http://v-f-d.blogfa.com

سلام
آره من همه ی این کتابا رو خوندم خیلی قشنگند . فیلمشم که تلویزیون چند بار نشون داد . وبلاگ ما هم در با ره ی بچه های بد شانسه . دوست داشتید حتما یه سری به ما بزنید !

چشم.

کتاب رو شنبه 2 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 21:42 http://ketabro.mihanblog.com

سلام.من هم خیلی این کتاب ها رو دوست دارم و خوندمشون اما از کتاب زندگینامه لمونی اسنیکت چیزی نمی فهمم!
دوست داشتید به وبلاگ ما سر بزنید . وبلاگ کتابرو

چشم.

ویولت بودلر شنبه 19 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 22:37

سلام دوستان من فکر میکردم جز اولین کسایی هستم که این کتابارو میخونم،اصلا فکر نمیکردم مال3سال پیش باشه ولی خیلی جذاب هستن به طوری که با این که درس و مدرسه دارم(سوم راهنمایی هستم)هر هفته 1جلدشو می خونم واقعا کتاب های خیلی جالب و جذابی هستن.
راستی کتاب دیگه ای از این نویسنده سراغ ندارین؟

منم ندیده ام و سراغ ندارم.

وایولت چهارشنبه 7 دی‌ماه سال 1390 ساعت 14:24

محض اطلاعت بگم که نشر بنفشه هم چاپ می کنه و خیلی هم بهتر از نشر ماهیه.
نشر ماهی پر از غلط غلوطه وجلدشم خیلی زشته ولی نشر بنفشه من یه دونه غلط هم توش پیدا نکردم و در ضمن عکس های جلدشم خیلی بهتر از نشر ماهیه.

شما پرسیدید که کتاب دیگری از این نویسنده سراغ دارم یا نه. منم نوشتم نه. خوب کردید که این را نوشتید. خوانندگان این کامنت ها بروند و آن ها را تهیه کنند.

وایولت چهارشنبه 7 دی‌ماه سال 1390 ساعت 14:26

ناراحت نشی ها قصد توهین نداشتم.
فقط خواستم بدونی که اگه بخوای از این نشر هم داشته باشی آخه منکه خودم خیلیازش خوشم اومد.

توی این وبلاگ ما از کتاباهایی که خوندیم می نویسیم. هر کسی هم نظری در مورد کتابهای بهتر داره خب می تونه بنویسه. قراره کتاب معرفی بشه و چه بهتر که این نظرات هم باشه و خوانندگان بروند سراغ بهترین ها.
ممنون که نوشتی.

فافا دوشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 17:22

سلام. من هم با نظر وایولت موافق هستم

خواهش میکنم ناراهت نشی یا قست بی ادبی نداشتم

یک پیقام برای کلاوس

کلاوس شنی دم دیگه داوطلب نیستی درسته؟

شکیبا پنج‌شنبه 3 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 10:18

من یه چیزی بگم : این فقط یه داستان نیست بلکه زندگی نامه ست ! مگه توی کتاب خطر ماقبل اخر با کیت اسنیکت اشنا نشدیم ؟ پس لمونی و کیت با هم خواهر و برادرن چون من توی بلاگ ها خوندم که لمونی اسنیکت یک خواهر و یک برادر دارد که حتما برادرش هم جک اسنیکته ...اگر اول همه ی کتاب هاشو با دقت خونده باشین می فهمید که او عاشق زنی بوده به نام بئاتریس و همونطور که حتما می دونید نام مادر بودلر ها بئاتریس بوده و نام پدرشون برتراند حالا این مطلب رو با دقت زیادی بخونید :
در کتاب زندگی نامه ی تایید نشده ی لمونی او به مطلبی این چنین اشاره کرده که من توضیح می دم :
1- داستان یک مرد و یک زن و یک سازمان ، که یعنی پدر مادر بودلر ها با یک سازمان به نام v f d
2 - داستان یک مرد و یک زن و چند کبریت که یعنی زندگی ان دو سر انجام با یک اتش سوزی تمام می شود که مادر بودلر ها و این زن و معشوق لمونی اسنیکت که همه ی شان یک نفر هستند در یک اتش سوزی می میرند
3 - داستان یک مرد و یک زن و یک مرد دیگر ،که احتمالا همان لمونی اسنیکت است .
واما در یکی از مجموعه ماجراهای ناگوار لمونی اسنیکت گفته : بعضی وقت ها نباید زود نتیجه گیری کرد مثلا من زنی به نام بئاتریس دیدم که فکر می کردم روزی او بانوی زندگی من خواهد شد اما به دلیل مقاله ی ی بسیار اشتباهی ان زن با من ازدواج نکرد و با مردی دیگر ازدواج کرد که حاصل ان دو سه بچه بوده است .
راستی : در اخر کتاب 13 نوشته شده که بیش تر کلمات را بهتر است همان طور ناگفته باقی گذاشت ، اما نه ان کلمه ای را که خواهر زاده ی من ( منظورش بچه ی کیت است ) به زبان اورد ، و بازگو کردنش در این جا یعنی داستان ما همین جا به پایان رسید :بئاتریس

hamtaf جمعه 29 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 17:26

واقعا سایتی سراغ ندارید که بشه کتاب ها رو دانلود کرد

سراغ که نداریم. در اینترنت جستجو کنید شاید پیدا کردید.

کیمیا سه‌شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1400 ساعت 10:47

سلام
من 12 سالمه عاشق این کتابم
دوستان لطفا هر کس این کتاب و تا آخر خونده
بگه از کجا آورده
من در به در دنبال این کتابم فقط جلد های 1 تا 6 رو تونستم پیدا کنم
خواهشا هر کی تا آخر خونده بگه از کجا آورده

کتابها چاپ نشر ماهی ه. میتونید به نشر ماهی مراجعه کنید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد