کتاب هایی که می خوانیم
کتاب هایی که می خوانیم

کتاب هایی که می خوانیم

مجموعه کتابهای« مشکلات رفتاری کودکان»

مجموعه کتابهای« مشکلات رفتاری کودکان» 

به کوشش: نیره السادات حسینی  

انتشارات:  قدس رضوی 

 قیمت: 50000  ریال

 

  کتابهای «مشکلات رفتاری کودکان» در ده جلد ، در اندازه کوچک با رنگ آمیزی و طرح های روی جلد زیبا در یک پاکت جای گرفته اند.   

 

«کمی به سخنان و رفتارهای خود دقت کنید. به خاطر بیاورید چند بار بدون آنکه متوجه حضور کودک خود شوید به دیگران دروغ گفته اید؟ کودکان شما در حال الگو گیری هستند و می توانند تمام ظرایف رفتار و گفتار شما را ضبط و از آن تقلید کنند. دروغگویی نیز به مین شیوه اموخته می شود.» 

برداشت از کتاب : کودک و دروغگویی

با خواندن این کتاب ها، بزرگترها نیز می توانند پی به مشکلات رفتاری خود نیز ببرند .دو فرزند دارم که هم اکنون در سنین جوانی هستند و بارها بازخورد رفتارهای خود را با آنها در کودکی ،در نوجوانی و جوانی شان به تماشا نشسته ام .  

 

این مجموعه را دوست گرامی ام بانو نیره به من هدیه داده اند و ازآن کتا بهایی است که با افتخار در کتابخانه از آن نگهداری می کنم. 

 

نام کتاب ها:   

1-کودک و لجبازی 

2-کودک و خجالت 

3-کودک و لکنت زبان 

4-کودک و ترس 

5-کودک و پرخاشگری 

6-کودک و دزدی کردن 

7-کودک و ناخن جویدن 

8-کودک و حسادت 

9-کودک و دروغگویی 

10- کودک و شب اداری

نظرات 9 + ارسال نظر
نیره جمعه 25 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 19:33 http://www.n-hoseini.persianblog.ir

درود بر پروانه گرامی... چقدر شرمنده ام کردید... از زمانی که چاپ شدند دوست داشتم بدانم آیا اصلن این کتابهای کوچک به اصطلاح لی لی پوتی به درد کسی هم خود یا نه؟
از شما به خاطر نگاه مهربانانه تان سپاس گزاری می کنم واگر نقدی برآنها دارید خوش حالم می کنید با من در میان بگذارید.

درود بر شما
نمی دانم چرا زودتر از اینها در باره ی این کتاب های اینجا ننوشتم!
کتاب های بسیار خوبی هستند و خواندن آنها را به همه سنین پیشنهاد دارم.
خیلی خوب و روان با زبانی ساده و صمیمی نوشته شده اند. آیا اجازه هست یکی از آنها را اسکن کنم و اینجا برای یخوانندگان بگذارم؟

فرناز شنبه 26 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 10:38 http://farnaz.aminus3.com/

به به نیره بانو !! دست شما درد نکنه !

مرسی پروانه جان از معرفی . من هم موافقم که در این قبیل کتاب ها به راحتی می توانیم مشکلات رفتاری بزرگسالان ! از جمله خودمان را هم پیدا کنیم .

ضمنا من با اسکن کردن آنها مخالفم لطفا اجازه بدهید هر کس مایل است آنها را بخرد :‌(
( من یادم نیست شما نظر مرا خواسته باشید شما یادتان است ؟؟!!‌ )

فرناز
شما دوستی می فرمایید و زحمت می کشید و افتخار می دهید که دیدگاه خود را بیان می کنید.
کتاب ها ده جلد هستند( به گفته ی خودشان در اندازه لی لی پوتی) و من اجازه برای اسکن یکی از آنها گرفتم. در ضمن فکر می کنم یافتن این مجموعه کمی دشوار باشد چون در مشهد منتشر شده است.

باز هم روی نظرت هستی؟

فرناز شنبه 26 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 13:25 http://farnaz.aminus3.com/

بله !!
بطور کلی من با روی اینترنت گذاشتن کتاب فقط در صورتی موافقم که کتاب نایاب باشد در این صورت به نظر من این کار خیلی خوب است اما وقتی کتابی تازه چاپ شده و هنوز موقعیت فروش دارد نباید روی اینترنت باشد . به نظر من .

چشم قربان!!

محسن شنبه 26 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 16:12 http://filmamoon.blogsky.com

من فکر می کنم خوبه این کتابارو به کسی که تازه دارای کودک میشه هدیه بدیم.
من هم با گذاشتن کتاب روی اینترنت هم مخالفم. مگر کتابهایی که به شکل زیراکس توی بیسچاراسفند و روبروی دانشگاه فروخته میشه. مثل
توی مرواری و افسانه آفرینش و دو قرن سکوت و صحرای محشر و عبیدزاکانی و صدها جلد کتاب دیگر. البته اگر خوش بین باشیم به این تعداد.
در ضمن از این که خانم نیره گاهی این وبلاگ را مورد عنایت قرار می دهند خوشحالیم.

فکر خوبیه !

نیره شنبه 26 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 19:26 http://www.n-hoseini.persianblog.ir

درود بر یاران... از همه شما سپاس گزارم ...
امیدوارم مفید باشندو ...

شهرزاد یکشنبه 27 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 10:36 http://se-pi-dar.blogsky.com

شناخت من از این کتاب‌ها محدود می‌شد به توضیح خیلی مختصری که نیره‌ی گرامی در موردش داده بود و حالا با این معرفی بیشتر با تلاش ارزشمندش آشنا شدم. امیدوارم بتوانم این مجموعه را تهیه کنم. به خصوص که یک دوست خیلی عزیز آن را نوشته و دیگر این که با وجود مهرسا کتاب‌هایی با موضوع تربیت کودک، شدیدن با گروه خونی من سازگار است.
امیدوارم از این پس از دانش و اطلاعات نیره‌‌ی گرامی بیشتر بهره ببریم. به این ترتیب تنوع کتاب‌های معرفی شده در اینجا هم بیشتر می‌شود.

یادم باشد در نخستین دیدار این مجموعه را به شما بسپارم.

روی پاکت را که نگاه می کنم نشانی از نمایندگی تهران نیست. از نیره گرامی خواهش می کنم خودشان نشانی فروش تهران را بنویسند.

نیره یکشنبه 27 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 16:50 http://www.n-hoseini.persianblog.ir

درود بر شما... شهرزادگرامی که چنین منو شرمنده کردید.. من یک عذر خواهی بزرگ به شما بدهکارم... راستش قرار بود در دیداری که با هم داشتیم من یک سری از آنها را به شما تقدیم کنم متاسفانه تعداد دوره هایی که از چاپ اول داشتم تمام شده بود ولی اخیرا تعدادی از چاپ دوم را تهیه کرده ام که برای شما کنار گذاشته ام و در دیدار بعدی حتما تقدیم می کنم. شاید هفته جدید بیام یک یا دو روزی تهران...

شهرزاد دوشنبه 28 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 09:08

پروانه عزیز
از مهربانی و محبت همیشگی شما بسیار سپاسگزارم.

نیره جان از همراهی و لطفت خیلی تشکر می‌کنم. امیدوارم نوشته‌های بیشتری از شما را در اینجا بخوانم.

شهرزاد گرامی
از اینکه همراه این جمع هستی بسیار به خود می بالم.

دوست شنبه 5 اسفند‌ماه سال 1402 ساعت 10:51

سلام چطور میکنم این کتابچه رو تهیه کنم؟

نویسنده ی یادداشت دیگر به این جا سر نمی زنند. ولی به نظر من اگر با انتشارات قدس رضوی تماس بگیرید براتون می فرستند.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد