کتاب هایی که می خوانیم
کتاب هایی که می خوانیم

کتاب هایی که می خوانیم

معبد

کتاب: معبد

نویسنده: ماتیو ریلی

مترجم: مجتبی نوری یامچلو

انتشارات: کتابسرای نیک

۵۸۴ صفحه، ۶۵۰۰ تومان 

 

بعضی از درها این معنی را در خود دارند که باید باز نشده باشند

هر جسم رادیو اکتیو در یک سطح مولکولی با اکسیژن واکنش می کند که باعث میشود هوای دور و بر آن مرتعش شود

سبک این کتاب اکشن - معمایی است 

صحنه های زیبایی در این کتاب وجود دارد مانند وجود گربه های بزرگ و گرفتار شدن به وسیله ی تمساح ها و شلیک تیر تک تیر اندازی برای حفاظت از شخصیت داستان و ... 

اگر این کتاب فیلم میشد مطمئنا یک فیلم فوق العاده میشد. 

در کل کتاب از لحاظ اکشن زیبا کار شده و شخصیت پردازی نویسنده نیز زیبا است. ولی دارای مشکل فراوانی است مانند اینکه اصلا به احساسات شخصیت ها نپرداخته. 

ولی نکتهای که خیلی جالب است این است که کل این کتاب ۶۰۰ صفحه ای ماجرای ۳ روز این گروه می باشد. 

  

در این داستان وقایع تاریخی مثل تاریخ و تمدن اینکاها نیز وجود دارد. 

در کل اگر ازیک کتاب اکشن واقعی خوشتان می اید حتما این کتاب را بخوانید.

نظرات 5 + ارسال نظر
پروانه شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 13:46 http://www.parvazbaparwane.blogspot.com

۵۸۴ صفحه کتاب اکشن!! خیلی مایلم وقت داشته باشم و بخوانمش تا برایم مقایسه ای باشد با ادبیات اکشن خودمان.
کاش در ادامه بیشتر می نوشتید .

شاد باشید

این دوست ما یک مطلبی را می گذارد و می رود. و دیگر نمی آید که سر بزند و کامنت جواب بدهد. این است که من این چند کلمه را در این جا نوشتم. به جای ایشان.
--------------------------------------------------------------------------------
من شرمندم چندروزی سیستمم خراب بود
من که تا بحال ادبیات اکشن ایران را نخواندم.
در ادامه راجع به چی چیز میچواهید بنویسم؟

مسعود اب پرور سه‌شنبه 18 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 09:46 http://www.aparvar.persianblog.ir

سلام سال نو مبارک خوشحال میشم به و بلاک من هم سری بزنید

ممنون.
چشم.

فرناز پنج‌شنبه 4 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 10:32 http://farnaz.aminus3.com/

برای من هرچیزی که به تمدن اینکاها مربوط است جذاب است و خواندنی و دیدنی و ... ! مرسی از معرفی .

ضمنا این کامنت های قبلی در فروردین ماه نوشته شده یا مشکل دیگری وجود دارد ؟

ضمنا دوم : به نظر من قرار نیست که هرچیزی حتما نوع ایرانی هم داشته باشد چون شایدحتی اگر داشته باشد با توجه به تفاوت های فرهنگی معلوم نیست که چیز خوبی از آب دربیاید .
من هم دلم می خواهد بدانم که آیا ادبیات اکشن ایرانی داریم ؟!

این پست گم شده بود. اون فروردین آپ شد و بعدش گم شد. پستای صبا این دو تا بود.
امیدوارم بازم ببینیمش. اینو من یعنی محسن آپ کردم. صبا اینجا رو می بینه و به شکل کامنت جوابشو می نویسه. یه روزی که بیاد اینجا.
--------------------------------------------------------------------------------
اینکا ها دیدنی است،بله ولی من نمیدانم که این کتاب بر اساس دروغ است یا نه.
تجربه ثابت کرده هر چیز از نوع ایرانی وجود دارد ولی ...
ادبیات اکشن ایرانی؟‌ اگر هم داشتیم من نمیخواندم.

مریم شنبه 6 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 09:01

اینکاها تمدن جالبی برای منم هستن اما توضیح بسیار ناقصی شایدهم اکشنی بود

من چیز زیادی از تاریخ اینکا نمی دانم ولی آنطور که در کتاب گفته شد اینکاها توسط اسپانیایی نابود شدند و طلا هایشان را نیز قارت کردند.‌

رضا شنبه 6 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 11:08 http://parastu-majnoon.blogfa.com

درود
سپاس برای زحماتتان....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد