کتاب هایی که می خوانیم
کتاب هایی که می خوانیم

کتاب هایی که می خوانیم

آرتمیس فاول : کتاب اول

نام : آرتمیس فاول ( کتاب اول : گروگان گیری ) 

انتشارات : نشر افق 

نویسنده : ا این کالفر ( Eoin Colfer ) 

مترجم : شیدا رنجبر 

قیمت : 6000 تومان 

تعداد صفحه : 454 

 

 خلاصه داستان :  

 آرتمیس فاول نابغه ی ایرلندی 12 ساله ای است که به دنبال بدست آوردن ثروتی هنگفت از موجوداتی زیر زمینی یکی از آنها را گروگان میگیرد . 

پدر آرتمیس سالها قبل در طی ماجرا هایی ثروت خاندان فاول را به باد داده است .  

  

در باره ی نویسنده :

 ا این کالفر تا پیش از این که نویسنده ای حرفه ای شود سال ها در  

عربستان , تونس , ایتالیا و ایرلند معلم بود . 

نخستین کتاب او << بنی وعمر >> در سال 1998 منتشر شد و مورد توجه خیلی ها قرار گرفت . 

کالفر در 1999 کتاب دیگری که ادامه ی داستان قبلی بود نوشت . 

 او در سال 2001 شروع به نوشتن داستان های آرتمیس فاول کرد .  

 ________________ 

 

 

به نظر خودم کتاب هاش معرکه ان . امید وارم اگه خوندین خوشتون بیاد .

نظرات 9 + ارسال نظر
محسن سه‌شنبه 30 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 00:38 http://after23.blogsky.com

کتابا چند جلدند؟ همشون فارسی ترجمه شدن؟
شبیه کتابای دارن شانه؟

این کتابا ۶ جلد هستن و همشون به طور نسبتا خوبی به فارسی ترجمه شدن اما کتاب هفتمی که به تازگی منتشر شد به دلایلی که خودم هم نمی دونم تو ایران توقیف شد و ترجمه هم نشد .

و اینم بگم کتابای دارن شان اصلا با این کتاب ها قابل مقایسه نیستند و آنها در مقابل این خیلی سطحی هستند .

مرسی از نظرتون

ترانه چهارشنبه 31 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 21:10

به محسن: اصلا شبیه کتاب های دارن شان نیست و کاملا متفاوته. بیشتر تو ژآنر ماجراجویانه س ولی خوب کمی هم تخیلیه. فکر هم کنم همه کتاباش ترجمه شدن ولی آریا باید اطلاعات بیشتری داشته باشه

و به آریا: متاسفانه من این افتخار رو نداشتم که از این کتاب ها خوشم بیاد و جزو مجموعه های مورد علاقه م باشن ولی بسیار خوشمندانه نوشته شدن و خیلی خیلی نثر خوبی داشتن. شخصیت پردازیش هم جذاب بود و کلا کتاب های خوبی هستن. این که من خوشم نیومده رو بزار به عهده سلیقه عجیب غریبم!

باشه میزارم به عهدش ...
اما در مورد شخصیت پردازی ونثرش دقیقا همون طوری که
میگی . ولی کتاب های دارن شان به نظرم خیلی خیلی
سطحی تر از این اومدن . در هر حال اینم بزار به عهده ی
سلیقه ی من

ترانه چهارشنبه 31 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 21:11

و یادم رفت ذکر کنم که به نظر کتاب های دارن شان بهتر از این کتاب هان! (البته این کاملا نظر شخصیه منه)

پروانه پنج‌شنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 16:27

کاش نزدیک بودی و ازت کتاب رو قرض می گرفتم... تازگیها کتابخونه ای که می رم اینترنتی شده یعنی میرم سایت کتابخانه کتابمو انتخاب می کنم بعد پا میشم میرم کتابخونه و می بینم امانته .. ها ها... این قسمتش دیگه اینترنتی نیست خوب .. دیگه.. اینم از برنامه نویسای وطنی که نوک دماغشونو می بینن...
ولی باز هم تلاش خومو می کنم..خیل یدلم می خواد کتاب این نویسنده که در چهر کشور گوناگون معلم بوده را بخوانی...
حالا میرم سراغ اینترنت ببینم چه خبره ...

دفعه بعد که اومدی گرگان میدم بخونیش ولی شاید هم خوشت نیاد . به نظرم از اون سبک هائی نیست که تو دوست داشته باشی .

الی پنج‌شنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 21:02

من جدا جدا جدا جدا جدا جدا جدا جدا جدا جدا جدا........... میمیرم واسه آرتمیس فاول!!!!!!!!!!!!!!!

منم کاملا به شوخی شوخی شوخی شوخی شوخی شوخی شوخی شوخی شوخی ................... می میرم واسه آرتیمس فاول !!!!!!

خوشحالم از اینکه می بینم شما هم از این کتاب ها خوشتون اومده .

پروانه پنج‌شنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 23:28

شنیدی آب در میان کوزه و ما تشنه لبان می گردیم (کتاب در انباری و ما در حسرت خواندنش پر پر می زنیم)

بله سالار هم گفت که این کتاب رو خونده و داخل کارتن ها کتاب های غیر قابل دسترسی در انباری خانه هست. و همون حرف تو رو زد ولی من باید بخونمش و به شما دو تا ثابت کنم که اشتباه می کنید.

خیلی خوبه که به خاطر حرف من یا سالار ۳۰۰۰ صفخه داستان به کتابائی که خوندی اضافه بشه ...
اگرچه که مطمئنم به صد صفخه نرسیده بدت میاد .

پروانه پنج‌شنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 23:35

راستی از این کتاب خیلی سطحی نوشتی و ازش اینجوری برمیاد یک کتاب ماجراجویی باشه ولی با توجه به سابقه نویسنده ، کتاب باید برداشت های جدی هم داشته باشه!

چون وقتی خوندمش هم به نظرم خیلی چیز عمیقی درش نبود . اینا تنها کتابهای کالفر هستند که به سبک کتابهای امروزی ان ولی بطور کلی بهترن و البته اعتیاد آور ! با این حال خیلی عالی اند .

دنا جوکار شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 00:05 http://afraenglish.persianblog.ir

عزیزم وبت رو دوست دارم.....ممکنه از مطالت استفاده کنم؟(با ذکر منبع)
خیلی دوست دارم بم سر بزنی و نظرت رو بدونم
مرسی
منتظرم

خوشحالم از اینکه این وبو دوست دارین ولی راستش این یه وبلاگه گروهی هستش و من اجازه ندارم در این مورد چیزی بگم .
شما میتونین از آقای مهدی بهشت که صاحب اینجاست بپرسین .
ولی حتما به وبلاگتون سر میزنم .

مرمر جمعه 7 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 12:23 http://www.evil999.blogfa.com

سلا داشتم نظراتتو نگاه میکردم .در مورد پاسخی که به اولین نظر دادی باید بگم که اینطور نیست هیچ چیز به پای کتاب نبرد باشیاطین دارن شان نمیرسه ولی آرتمیس فاول هم قشنگی های خودشو داره چون + اون حالت جدی و جادویی که داره یک حالت خنده دارهم داره که میشه بهش (مثل نبردباشیاطین)گفت شاهکار .به وب منم سر بزن خوشهال میشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد