کتاب هایی که می خوانیم
کتاب هایی که می خوانیم

کتاب هایی که می خوانیم

مبارک شمایید


ایام را از شما مبارک باد

ایام می آیند تا بر شما مبارک شوند

مبارک شمایید


مولوی


نظرات 9 + ارسال نظر
زهرا دوشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 00:28

سلام
خیلی وبلاک خوبی بود. از صفحه 1 تا 23 رو یک جا خوندم. همیشه کلی تو کتاب فروشی برای خرید کتاب این پا اون پا می کردم. الان یک لیست بلند بالا برای سال جدید دارم . ممنون

چه خوب که این جا به کارتان آمده است. امیدوارم سال پر کتابی داشته باشید.

مسعود شایگان جمعه 4 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 03:52

سلام اگه اجازه هست منم هستم!!!
ansarolghaem110@gmail.com

سلام. پس آدرس وبلاگتان؟

مسعود شنبه 5 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 01:37

مگه حتما باید وبلاگ هم داشته باشیم؟!!

خب معمولن آدم یک انگی از خودش میزنه که دوستانی که اومدن بخونن برن سری هم به اونجا بزنن. وگرنه نه. کسانی که این جا هستند خودشان جاهای دیگر وبلاگ دارند ضمن آشنایی با آنها خب دعوت شده اند و اینجا عض شده و کتابی را که می خوانند این جا معرفی می کنند. آنهم هر از گاهی. چرا که عمده ی کار آن ها داخل وبلاگهای خودشان است. این یک قانون نانوشته در وبلاگهای گروهی است.
شما می خواهید کتاب معرفی کنید؟ ینی می خواهید عضو این وبلاگ بشوید؟

فرناز سه‌شنبه 8 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 19:06 http://farnaz.aminus3.com

این مجموعه ها را خیلی دوست دارم . رسم قشنگیست . مرسی . مرا به هیجان می آورد و شادی می دود زیر پوستم .
مثل یک جور کارنامه است که آدم را سربلند می کند ـ من هرگز کارنامه ای سربلند کننده نداشته ام !!‌ـ از اینکه این مجموعه ی رنگین به ما نشان می دهد که چه کارها کرده ایم خوشحال می شوم . در دنیایی زندگی می کنیم که روز به روز کمتر چیزی برای خوشحالی وجود دارد . اینکه شما در این راه تلاش می کنید جای قدر شناسی دارد آقای محسن .

ممنون از شما خانم فرناز.
کارنامه کلن چیز خوبی است. به ویژه این که فکر کنی ینی مطمئن باشی که قبول شده ای. حالا مانده باشد که با چه نمره ای؟
من که فکر می کنم بی تک ماده قبول شدیم.

پروانه دوشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 09:02

چه کارنامه قشنگی!
خوب امسال نخستین کتاب را از خانم فیروزه داریم
بی گمان با وجود ایشان سالی بهتر خواهیم داشت.

می ترسم برود تا سیزده بدر سال دگر.

فرشته دوشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 14:11 http://fershteh.aminus3.com/

وچهارده بار سلام ... برای نبودن این روزها
وچهارده بار تشکر برای پست هایی که گذاشته اید
وچهارده بار قبول شدن ....
بدون تک ماده
پیروز وموفق باشید
وممنون

ممنون از شما.

فرشته سه‌شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 00:27 http://fershteh.aminus3.com/

تا جایی که یادم هست من برای این پست کامنت گذاشته بودم

نمی دونم چی شده
...
در هر صورت اگر اشتباهی شده
دوباره می نویسم
چهارده بار سلام
وچهارده بار خسته نیاشید
واینکه چهارده بارهم قبول شده اید بدون تک ماده
سال جدید دوباره مبارک
ممنون از شما

من سراغش نرفته بودم. جایی نرفته. همین جاست.

میله بدون پرچم پنج‌شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 17:53 http://h

سلام دوست عزیز
شانس خوب من بوده
ممنوخوشحال شدم از آشناییتون

در اولین فرصت یک گشت طولانی در وبلاگتان می زنم.

داش ممد جمعه 16 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 07:27 http://rxm.blogfa.com

اقا محسن من تازه شما رو پیدا کردم و کلی ذوق کردم که شاید حوصله چرت وپرتای منو داشته باشین
اقا یه چی جدید درباره قصر نوشتم ممنون میشم بیاین نظر هم بدین حتما
چون بی کامنت با خودم میگم یا خیلی چرت می گم که کسی چیزی نمیگه ازم نا امید شدن همه یا خعلی حرف حساب زدم توش حرف نی
و البته یای دومی محتمل تره
شما نکن این کارو با ما
:**

میام. چشم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد