کتاب هایی که می خوانیم
کتاب هایی که می خوانیم

کتاب هایی که می خوانیم

سقا تالارهای مازندران

نام کتاب:سقا تالارهای مازندران  

منطقه بابل- وجهی از معماری آیینی 

معصومه رحیم زاده 

انتشارات : اداره کل میراث فرهنگی استان مازندران 

زمستان 82 

صفحات :300 

بها: ... 

 

کتاب را از محوطه باستانی «گوهرتپه»  خریداری کردم.  همان در دم تا بازش کردم تا آخر در هنگام حرکت ماشین با تند خوانی به پایان رسید و بارها به تماشای عکس های زنده اش نشستم. 

افزون بر عکس هایی از این بناهای تمام ساخته شده از چوب  عکس های بسیار قشنگ نقش  و نگاره های روی بنا آراسته است.  

 

http://foroughnajafi.blogfa.com/post-8.aspx

نظرات 2 + ارسال نظر
فرناز چهارشنبه 24 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 07:58 http://farnaz.aminus3.com/

وقتی به این فکر می کنم که معماری درست و قدیمی ما _ و حتی تا حدی دنیا _ چطور از بین رفته و هنوز هم در حال از بین رفتن است ..
وقتی به این فکر می کنم که معمولی ترین خانه های امروز هم در حال از بین رفتن است و فردا حسرت اینها را هم خواهیم داشت روحم بشدت درد می گیرد .
عکسها اما می مانند . گرچه این ماندگاری فقط یاد است و یاد بود .

یادداشت من برای این کتاب بسیار کوتاه است
سعی می کنم همین تا دو روز آینده بیشتر بنویسم.
و عکس هم از کتاب اینجا بگذارم.

ghazale شنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1397 ساعت 16:39

slm man chijori mitonam in ktabo pyda konam hich ja mojod nis

سلام
اطلاعات را در متن یادداشت نوشته ام.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد