کتاب هایی که می خوانیم
کتاب هایی که می خوانیم

کتاب هایی که می خوانیم

شما که غریبه نیستید


شما که غریبه نیستید

هوشنگ مرادی کرمانی

نشر معین – چاپ اول 1384

318 صفحه – تیراژ 4400 – 3000 تومان

***

کتاب در واقع به شکلی زندگی‌نامه‌ی نویسنده است. از دوران کودکی تا روزی که در مقام نویسنده نام آور می‌شود. به شکلی خواندنی‌ست برای کسانی که مدام دم از بدبختی و بیچارگی می‌زنند و در ذهنشان این است که اگر شرایط و اوضاع و احوالشان شکل دیگری بود، اکنون، شانی و مقامی داشتند.

آنچه بر نویسنده گذشته به نظر خود من بسیار سخت بوده. ولی به شخصه از این که همت ایشان باعث شده، ما امروز از وجود یک نویسنده‌ی خوب بهره ببریم، خوشحالم.

پیشنهاد می‌کنم، کتاب را بخوانید. در هر جایگاه و منزلتی که هستید.

پاراگراف اول کتاب را با صدای خودم در اینجا بشنوید.

نظرات 3 + ارسال نظر
Martin چهارشنبه 8 بهمن‌ماه سال 1399 ساعت 20:31 http://Martinwrote.blogfa.com

سلام،قیمت این کتاب الان خیلی بالاتره
فکر کنم همون چاپای اولش فقط این قیمت بوده :)

منم برای همین تاریخ چاپ رو نوشتم. حق با شماست.

محمدرضا یکشنبه 17 اسفند‌ماه سال 1399 ساعت 14:33 https://oinion.blogsky.com/

سلام آقا محسن گل
مدت‌ها بود به دوستان سری نزده بودم
دم شما گرم که هنوز وبلاگ‌نویسی می‌کنید و سنگر را حفظ کرده‌اید.
شما که غریبه نیستید را سال 95 خاندم؛ عالیست
اصلن نثر مرادی کرمانی فوق‌العاده است
حیف که اعلام بازنشستگی کرد و دیگر نمی‌نویسد.

سپاسگزار شما. راستش منم زیاد این جا نیستم. ولی عزم جزم دارم که در سال نو بیشتر باشم.
امیدوارم بر عهدی که با خودم بستم وفا کنم.

میله بدون پرچم یکشنبه 17 اسفند‌ماه سال 1399 ساعت 16:48

سلام آقا محسن عزیز
متاسفانه ظاهراً تلاش و کوشش و وقت گذاشتن برای رسیدن به موفقیت چندان مورد توجه نسلهای جدید (و قدیم!) نیست و همه می‌خواهند راه‌های میانبر و کوتاه و یک شبه را بیابند. ابزارهای جدید هم گاهی این امکان را فراهم می‌کند. اما غافلند از اینکه موفقیتی که زود حاصل شود زود هم رنگ می‌بازد. من این کتاب رو برای یکی از پسرام گرفتم و تقریباً تمام آثار این نویسنده بزرگ خودمان... خیلی هم مورد توجه قرار گرفت و این نشان می‌دهد که هنوز هم داستانهایش می‌تواند با نسل جدید کودک و نوجوان ارتباط برقرار کند. این یعنی موفقیت.

این خیلی خوبه. منم دوستش دارم. هرچند تیراژ کتابها هر روز و هر روز کمتر و کمتر میشن. خیلی خنده دار و مسخره است تیراژ کتاب زیر هزارتا؟؟؟
من نمی دونم این تیراژ توی کشورهای دیگه هم پایین اومده یا نه؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد