کتاب هایی که می خوانیم
کتاب هایی که می خوانیم

کتاب هایی که می خوانیم

اولین سلام

سلام،

 

مدتها بود دلم می خواست محیطی وجود داشته باشه برای معرفی کتابهای خوب. جایی که توش کتابهایی که می خونیم رو معرفی کنیم و چند خطی درباره شون بنویسیم.

 

ایدۀ راه اندازی این وبلاگ از فیروزه اس و سنگ بناش رو محسن گذاشت. امیدوارم بتونیم یه جای دنجی برای خودمون درست کنیم که با همدیگه دربارۀ کتابهایی که خوندیم حرف بزنیم و اونها رو به هم معرفی کنیم.

 

هیچ محدودیتی در نوع و ژانر کتابها وجود نداره، از آثار نویسندگانی همچون سارتر و مارکز و داستایوفسکی گرفته تا جی. کی. رولینگ و جان گریشام و مایکل کرایتون همه رو معرفی می کنیم.

 

اصلا چه بسا بتونیم یه کتابخونه هم درست کنیم برای اعضاء که لیست کتاباشونو بذارن توش و از هم کتاب قرض بگیرن.

 

از عضویت هر کسی که اهل کتاب خوندن باشه و بتونه چند خط درباره اش بنویسه استقبال می کنیم. کافیه آدرس ایمیلتون رو توی یه کامنت برامون بذارین تا دعوتتون کنیم. ایمیل دعوتی که براتون می فرستم ممکنه به اشتباه spam تلقی بشه و بره توی فولدر Spam یا Junk Mail. بنابراین اونها رو چک کنین و با کلیک رو لینکی که توی ایمیل هست عضو بشین.

 

همین!

نظرات 12 + ارسال نظر
[ بدون نام ] سه‌شنبه 17 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 16:33

سلام قربان

کارتون عالیه. بنده هم دربست در خدمتم.فقط به عنوان شاگرد کوچک شما خواهش می کنم این فعل خواندن رو در عنوان وبلاگتون تصحیح بفرمایید.

ارادتمندیم

اون فعل خواندن در عنوان، سبک نوشتاری موسس وبلاگ هست که حالا کم کم با این سبک آشنا خواهید شد که البته سبک جذاب و جالبی هم هست.
شما هم اگر آدرس ایمیلتون رو برامون بفرستین دعوت می شین.

فرشته سه‌شنبه 17 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 17:34 http://freshblog.blogsky.com

سلام
من چند تا کتابهای آلن و باربارا رو دارم و اونها رو که از محبوبترینهای کتابها به شمار میان رو خوندم و بسیار کتابهای مفیدی اند اگه خواستید کم کی تونم در این زمینه کمکتون کنم...

سلام
من بخوای نخوای عضوت می کنم. دعوتنامه رو هم برات می فرستم.

محسن م ب سه‌شنبه 17 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 17:43 http://after23.blogsky.com

ورود خودمان را به وبلاگ جدیدمان تبریک عرض میکنیم. موفق باشیم.

پروانه.ا سه‌شنبه 17 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 22:21 http://www.parvazbaparwane.blogspot.com

خجسته باد

فیروزه سه‌شنبه 17 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 22:58

سلام اقا حسام

اقا خیلی مبارکه دست شما و موسس بلاق درد نکنه

سر شما درد نکنه با ایده خوبی که دادین.

پادرا چهارشنبه 18 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 00:13 http://padra.blogsky.com

سلام به همه ..... به به چه بلاگ خوبی
من خیلی مشتاقم که هم کتابهای خوب معرفی کنم هم با کتاب های خوب بقیه آشنا بشم .... پیشنهاد هم میکنم که هرکسی کتاب معرفی کرد تاثیر اون رو روی خودش به بقیه بگه که ارزش کتابه چند برابر شه

سلام پادرای عزیز
حتما عضو بشو که می تونی خیلی کمک کنی. یا ایمیلت رو بده که دعوتت کنم یا به محسن بگو اینکارو بکنه.

Nayere چهارشنبه 18 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 00:40

من که پایم!

یه دعوتنامه برات می فرستم بیا عضو بشو. فقط حواست باشه ممکنه بره توی شاخه Spam یا Junk Mail.

فرهاد چهارشنبه 18 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 11:50 http://www.rahdari.ir

کار بسیار جالب کردین...بسیار مشتاقم...سعی می کنم جدیدترین کتابهایی رو که می خونم اگه اجازه بدید اینجا بنویسم...فقط اگر هر کسی کتابی رو که می خونه چند خط هم در موردش بنویسه خیلی عالی می شه...

خب ایمیلت رو هم می نوشتی که برات دعوتنامه بفرستم.

دارا پنج‌شنبه 19 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 13:41

مبارکه
کار خوبیهوما هم هستیم.
ایمیل مارو هم که داری.
اچ دی ۱۳۳۳ ات یاهو دات کام.

شما هم دعوت شدید!

دوست چهارشنبه 30 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 09:34

سلام
دلیل خاصی داره که املای خواندن را اشتباه نوشتید؟
راستش به نظر من برای عنوان یک وبلاگ کتاب خوانی این تاسف بر انگیزه!
موفق باشید!

اگه با دقت مطالب وبلاگ رو می خوندین متوجه دلیل این سبک نگارشی می شدین!

علی اکبر علامتی شنبه 5 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 14:37 http://neveshar.mihanblog.com

سلام.
منم هستم.
البت اگر مهلت تمام نشده...
منتظرم.

برایتان دعوت نامه ارسال شد.

سیمین یکشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 12:25

من راستش چندین بار از طرف محسن دعوت شدم و نمیدونم چرا فعال نبودم و واردش نمیشدم.. الان دوباره توجه ام رو جلب کرد.. ولی طرز وارد شدن به سایت و گذاشتن مطلب را نمیدونم....
منتظر راهنمایی هستم

سیمین

من رو باش که روی دیوار کی یادگاری نوشتم.
اردیبهشت ماه که چشمم به جمال رویت روشن بشود که می شود، یک ساعت برایم وقت بگذار تا راه و چاه را به تو بگویم گفتنی. فقط یک ساعت. بی حضور اغیار.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد