کتاب هایی که می خوانیم
کتاب هایی که می خوانیم

کتاب هایی که می خوانیم

دکمه



دکمه

محسن مهدی بهشت

انتشارات بازاندیشی، 90 صفحه، 32000 تومان

چاپ اول، 1000 نسخه

تلفن مرکز پخش:  واتساپ ، 09909766727

***

کتاب، داستانی نوشته‌ی خودم است. نمی‌توانم در موردش بنویسم. فقط چند خط اولش را در  زیر بخوانید.

***

قبل از این‌که بمیرم، روی‌هم‌رفته آدم ساکتی بودم. این ساکتی را کم حرف بودن معنی کنید. وگرنه، سر و صدای زیادی ایجاد می‌کردم. با تغییر دکوراسیون جایی که در آن بودم. با بلند کردن صدای تلویزیونی که خودم به آن نگاه نمی‌کردم، بی دست و پا بودن هنگام جابجایی ظروف چینی و انداختن و شکستن آن‌ها و از این دست صداها ولی حرف نمی‌زدم. با خودم چرا. با خودم مدام حرف می‌زدم و گرم گفتگو و کل کل بودم.

.............

این چند خط را در "صداهایی که می شنویم"، با صدای خودم گوش کنید.

نظرات 3 + ارسال نظر
مشق مدارا سه‌شنبه 25 آبان‌ماه سال 1400 ساعت 10:33 http://www.mashghemodara.blogfa.com

با سلام و آرزوی سلامتی
بسیار عالی، تولد این اثر رو خدمتتون تبریک میگم.

سپاسگزار شما.

آریا یکشنبه 30 آبان‌ماه سال 1400 ساعت 05:27

مبارک است

سپاسگزارم.

میله بدون پرچم دوشنبه 8 آذر‌ماه سال 1400 ساعت 17:59

سلام
تبریک عرض می‌کنم

سپاسگزارم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد