کتاب هایی که می خوانیم
کتاب هایی که می خوانیم

کتاب هایی که می خوانیم

زنی عاشق زیر باران


روی جلد کتاب من

چاپ اول

زنی عاشق زیر باران

اثر غاده السمان

برگردان، ستار جلیل زاده

نشر ثالث - 210 صفحه - 22500 تومان

***

اولین کتاب شعری که از غاده السمان دیدم. شاعر سوری و مقیم فرانسه. کتابی که شاید اگر برگردان خوب آن نبود، هرگز به سراغش نمی رفتم. آن را بخوانید. اوقاتتان خوش می شود. شعری از آن را در این زیر می آورم که آن را با صدای خودم در "صداهایی که میشنویم" هم می توانید بشنوید.

چرا گاه به یاد آوردنت

صدای کشتی های مهاجری را می شنوم

در بار اندازهایی که

دوستشان دارم؟

و آن ها شور و غوغای وداع را در فضا رها می کنند،

به سان پرندگان استوایی

که با تندبادهای دریایی می آیند.

آیا این یعنی که من دوستت دارم؟

شعر را از اینجا دانلود کرده و گوش کنید.

***


روی جلد چاپ دوم

نظرات 2 + ارسال نظر
علی اکبر علامتی دوشنبه 6 مرداد‌ماه سال 1399 ساعت 00:19

سلام آقای مهدی بهشت.
وقت بخیر.
کاملا اتفاقی به وبلاگتون کشیده شدم.
عجب!
من اینجا کتاب معرفی کردم.
بقول زنان پاک وطنم؛ روم سیا!!!
دلم تنگه.
کاش اجازه داشته باشم یکبار دیگه اینجا جسارت کنم و چیزی درج کنم!
سبکسری مرا می بخشید.

سلام
بله شما یک وقتی اینجا می نوشتید. الان اگر جایی می نویسید که من بتونم بهش وصل بشم برام بنویسید تا بعد از تعریف کردن شما بهتون خبر بدم.

مهتاب چهارشنبه 8 مرداد‌ماه سال 1399 ساعت 13:59

جسارتا توی هشتگ غلط تایپی داره به جای ادبیات عرب " ادربیات عرب"

سپاسگزارم. درستش کردم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد