کتاب هایی که می خوانیم
کتاب هایی که می خوانیم

کتاب هایی که می خوانیم

روح ناآرام


روح نا آرام

 

مهدیه محمدی کبود چشمه

انتشارات بازاندیشی، 343 صفحه، 44000 تومان

چاپ اول، 1398، 1000 نسخه

خرید اینترنتی در واتساپ -  تلفن مرکز پخش: 09909766727

***

 

مقدمه ی نویسنده بر کتاب را برایتان می نویسم. هر گونه توضیحی از من داستان را برایتان باز می کند. بهتر است از زبان نویسنده  برایتان بنویسم:

از دوران کودکی برای خود داستان می‌ساختم.

هر کس و هرچیزی که در اطرافم می‌دیدم، یک افسانه می‌توانستند باشند که در افکار خیال بافم ساخته و پرداخته می‌شدند. اکثرا به نوشتن قسمتی از آن ها اکتفا می‌کردم و به همان نوشته های نصفه نیمه قانع بودم. گویی که تخیلات، در ذهن ماجرا جویم آرام نمی‌گرفت و قصد این را داشت که به روی کاغذ، هرچند ناتمام قرار گیرد.

ژانر این رومان رئال، اجتماعی با رویکردی بر قدرت ناشناخته ی انسان است. اما گاهی برای پر رنگ کردن انرژی‌هایی که ما انسان‌ها در اطراف خود ایجاد می‌کنیم به صورت واضح و روشن به بیان آن پرداخته شده که کمی به تخیلی تمثیلی شدن داستان سرکی می‌کشد و در پایان شاید بشود گفت که یک رومان سورئال است.
من این را باور دارم که قلب هر انسان می‌تواند به وسعت دنیا باشد و مطمئنم چیزی جز کشف رازها میسرش نمی‌کند. کشف راز انگیزه می‌خواهد و آن انگیزه برای تمام آدم‌ها مشترک است. دست یافتن به آرامش ...

***

نکته ای که باید خودم بگویم این است که کتاب به شکل بسیار چشمگیری پر از گفتگوهای مردم است با ادبیات محاوره‌ای که به جرات می‌توانم بگویم از این نظر در نوع خود، یک گنجینه است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد