کتاب هایی که می خوانیم
کتاب هایی که می خوانیم

کتاب هایی که می خوانیم

حاشیه نشین های اروپا


حاشیه نشین های اروپا

فرهاد پیربال

برگردان، مریوان حلبچه ای

نشر ثالث، 99 صفحه، 16500 تومان

چاپ اول، 1398، 770 نسخه

***

کتاب مجموعه‌ای از دوازده داستان کوتاه. با برگردان خوب مریوان حلبچه‌ای. این داستان‌ها به گونه‌ای راوی زندگی کسانی هستند که می‌توان گفت، به شکل بومی اروپایی نیستند. زندگیی که برای قهرمانان داستان‌ها به هیچ وجه جا نمی‌افتد و هر کدام به نظر می‌رسد در دور ِ شاید باطلی می‌چرخند و می‌چرخند و می‌چرخند. فکر می‌کنم، مهاجران بیشترین حس نزدیکی با قهرمانان کتاب را داشته باشند.

چند خطی از فراری، دومین داستان این کتاب را در صداهایی که می شنویم خوانده‌ام. آن را بشنوید. کتاب بسیار کمک می‌کند چند ساعتی به دور از بگیر و ببندهای ویروس چینی باشید.

نظرات 2 + ارسال نظر
میله بدون پرچم پنج‌شنبه 26 فروردین‌ماه سال 1400 ساعت 15:24

سلام آقا محسن
به قول شاعر:
نه در غربت دلم شاد و نه رویی در وطن دارم
الهی بخت برگردد ازین طالع که من دارم
.....
سال نو مبارک
ایشالا سلامتی و شادی به همراه داشته باشد


سپاسگزار شما. سال نو شما هم مبارک باشد. شادزی.

آریا چهارشنبه 12 خرداد‌ماه سال 1400 ساعت 03:13

خیلی ممنون. حتما کتاب را تهیه می‌کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد