کتاب هایی که می خوانیم
کتاب هایی که می خوانیم

کتاب هایی که می خوانیم

چقدر خوبیم ما



چقدر خوبیم ما

اثر: ابراهیم رها

نشر مروارید - 94 صفحه – چاپ یازدهم – 1395 -  8500 تومان


***

کتاب را همان روزی که خریدم در اولین فرصت خواندم. بعد از آن تا به امروز چند بار دیگه به سراغش رفته و ورق زده ام و هر بار برایم تازگی داشته است. یعنی هرچه می‌گذرد بیشتر باورش می‌کنم. کتاب طنزی که عین واقعیت و زندگی ماست. در بیست و یک بخش چند صفحه‌ای.

و بس، پشت و رو، پول، تعارف، مادر اختراع و اکتشاف، .......... خارج خر است، کتاب، ......طلبکاری

چند خطی از پول را می‌نویسم و پیشنهاد می‌کنم آن را بخوانید. مطمئن هستم که هنگام خواندنش کاملا می‌پذیرید که خودتان مخاطب کتابید.

پول

ماها اغلب در برابر پدیده‌ی پول، رفتاری کاملا متضاد و متناقض داریم. یعنی گمان نمی‌کنم هیچ جماعتی در هیچ جای جهان تا بدین پایه شیفته‌ی پولدار شدن باشند و تا بدین حد از پولدارها بدشان بیاید! یک رفتار متناقض تمام عیار.

نظرات 2 + ارسال نظر
میله بدون پرچم دوشنبه 24 آذر‌ماه سال 1399 ساعت 18:03

سلام قربان
توصیه خوبی است.
مردم عموماً از پارتی‌بازی و دلالی و... می‌نالند اما اگر پا بدهد درنگ نمی‌کنند! این جمله در مورد پول و پولدار شدن و بخصوص سریع پولدار شدن دقیقاً منطبق بر واقع است. متاسفانه البته.
ممنون

ممنونتم. درسته. این نیاز به سریع پولدار شدن هم خیلی رایجه.

سید محسن جمعه 1 اسفند‌ماه سال 1399 ساعت 13:01

*انچه که در ما هست یک حالت انکار و ادعای دائمی است.یعنی انچه که میخواهیم باشیم و انچه که هستیم

البته من معتقدم فقط هم در مورد ما ساکنان این سرزمین نیست. جهانیه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد