کتاب هایی که می خوانیم
کتاب هایی که می خوانیم

کتاب هایی که می خوانیم

ساختن برای ماندن

 

 
 نویسندگان:جیمز کالینز- جری پوراس
مترجم:فضل اله امینی

 ساختن برای ماندن 

400 صفحه 

43000 ریال 

نشر فرا  

 

 

 در یکی از وبلاگ های دوست نو این وبلاگ،آقای مسعود امین پور به خلاصه ای از این کتاب رسیدم. کتاب را نخوانده ام ولی خلاصه ای از آن را درآنجا خواندم و چند روزی فکر مرا به خود مشغول کرد.  نزدیک ربع قرن است که در شرکت های نیمه دولتی مشغول کار هستم به دلیل اینکه در رشته ای درس خوانده ام که آن سال ها بسیار نو بود از همان ابتدای کار در پست های سرپرست و مسئول و رییس و... را به این کوچک نسبت  داده اند با خواندن این خلاصه ومقایسه  تجربیات خود و مدیرعامل هایی که در گذر زمان آمده و رفته اند و با آنها و اهداف  و شخصیت آنها از نزدیک بسیار آشنا بوده ام و در واقع دوران کاری رو به پایانم را با آنها گذرانده ام،به این نتیجه رسیده ام که اصلن حرفی از تجربیات خود نزنم تا ذهن پاک مدیران و آینده سازان جوانانی همچون آقای مسعود امین پور به این خط خطی های ذهن من آلوده نشود. 

در ادامه یک کپی از این پست در وبلاگ فنی خدمات مهندسی راد توس آورده می شود تا دوستان جوان و پویا بخوانند و به کار ببندند. 

به امید به روزی برای میهن گرامی 

 

 

 

ادامه مطلب ...

پیرمردی که داستان های عاشقانه میخواند


متن این پست نوشته یاس مخبر است. عضو جدید این وبلاگ.

***

" پیرمردی که داستان های عاشقانه میخواند"

لوییس اسپولودا

ترجمه: علیرضا زارعی با ویراستاری سیامک گلشیری

نشر امتداد - 112 صفحه


" پیرمردی که داستان های عاشقانه میخواند" از "لوئیس اسپولودا"

یه پیرمرد که دست روزگار میکشوندش تو جنگل و سالها با بومی های اونجا زندگی میکنه و آداب زندگی تو جنگل رو یاد میگیره اما بنا به دلایلی مجبور میشه اونجا رو ترک کنه و در شهر زندگی کنه ، کم کم جا میوفته و از سر بیکاری به کتاب خوندن رو میاره و داستان های عاشقانه رو انتخاب میکنه ، عکس العمل هاش در برابر کتاب ها خیلی جالبه.

ادامه مطلب ...