کتاب هایی که می خوانیم
کتاب هایی که می خوانیم

کتاب هایی که می خوانیم

نوروز ۸۹


سال ۱۳۸۸به پایان رسید.

سال خوبی بود. خیلی خوب. کتاب زیادی نخواندیم، ولی کلی چیز یاد گرفتیم.

چیزهایی که برای یاد گرفتنشان می بایستی خیلی کتاب می خواندیم.

نوروزتان پیروز

بهار سبز هشتاد و نه، خجسته باد


نظرات 5 + ارسال نظر
یاسی دوشنبه 24 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 08:43

سلام سلام جناب بهشت، چه قدر زود به پیشواز سال نو رفتید!از اون خونه تکونی(تغییر عکس رو می گم^_^) می شد حدس زد . اینجور مواقع چی میگن؟ وصف العیش نصف العیش؟ یه همچین چیزی
ولی خب تو همین چند روزم که کرور کرور میشه کتاب خوند!

همیشه هم میگن زیاد خواندن مهم نیست، یاد گرفتن مهم است.
--------------------------
من هم سال خوبی برای شما و همه ی بچه های این وبلاگ آرزو میکنم.
عمیقا خوشحالم که اینجا رو پیدا کردم!
عیدتون مبارک.

زودنیست که. فردا چارشنبه سوری و یکی دو روز دیگه ام عید.
خوش آمدی به وبلگمان. ما امسال تو را هم در کنارمان داریم.

پروانه دوشنبه 24 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 08:50 http://www.parvazbaparwane.blogspot.com

سال 1388 سالی بود برای باز پس دادن کتاب هایی که خوانده بودیم.

سال 1388سال بود که بیشترین کتاب را« تماش» کردیم.

سال 1388شخصیت ها و موضوعات بسیاری کتاب های تاریخی و داستانی و جامعه شناسی و.... آینده را خواهند ساخت.

سال 1388 سال بسیار پر رنجی برای دوستمان فرناز بود برایش آرزوی همه ی خوبی ها را در سال 1389 دارم. همیشه اینجا که می آمدم به یادش بودم. و منتظر هستم تا کتابی که در حال نوشتنش هست چاپ شده و بخوانیمش و در باره اش به گفتگو بنشینیم.

امیدوارم در 1389 دوستان بیشتری به جمع ما افزون گردند.

امیدوارم در سال 1389 با واژه ها پارسی بیشتر آشتی کنیم. هر چند که هزار سال از «زنده کردن» پارسی گذشته است.

سال نو را به همه ی دوستان گران قدر شاد باش می گویم و برای همگی آرزوی تندرستی دارم.
به امید روزهای بهتر برای ایرانمان

اصلن کتاب را اگر نبینی و تجربه نکنی که میشه گذراندن اوقات و وقت کشی. حالا گیرم بشه وقت کشی خوب.
و چه خوب که خانم فرناز در حال نوشتن است.

حسام دوشنبه 24 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 16:30 http://hessamm.blogsky.com

نوروز ۸۹ بر تمام کتابخوان ها، نویسنده ها، کتابدارها و کتاب دوستان عزیز مبارک. ایشالله سال ۸۹ سال باشه پر از کتاب های خوب برای همه.

راستی، امسال هفت سین ادبی نمی چینین؟

امسال هفت سینمون این شکلی شد.
اون آرزویی هم که کردی با این ارشادی که ما میبنیم کمی لنگ می زنه.

فرناز پنج‌شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 11:53

عجب !اتفاقا من به خاطر شرایط ناخوب و ناخواسته ای که درگیرش شدم کلی کتاب خواندم گرچه معتقدم هیچ سال خوبی نبود و امیدوارم سال بهتری در انتظار همه باشد ..

منم امیدوارم.

فرانک یکشنبه 1 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 08:29 http://bestbooks.blogfa.com

سلام
سال نوتون مبارک
شاد باشید و بهاری

سلام
نوروزتان پیروز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد