کتاب هایی که می خوانیم
کتاب هایی که می خوانیم

کتاب هایی که می خوانیم

یک آسمان نگاه

 یک آسمان نگاه - دفتر اول

 

یک آسمان نگاه - دفتر اول 

فرشته کاملان  

 

 طراح جلد و صفحات:شهرزاد توکلی

 

تاریخ انتشار : بهار 90  انتشارات: آهنگ فلم 

بها: 6000 تومان   

یک آسمان نگاه  در آدینه بوک

این کتاب مجموعه ای از عکس نوشته های نویسنده است . نمی دانم ابتدا عکس گرفته و بر آن نوشته و یا برعکس.  

نوشته هایش نشان از تجربه های عمیق و اندیشه های نابش دارد. هر چه بیشتر می خوانی اش احساس آشناتری به تو دست می دهد.  

خیال... آرزو  

آهسته بلند می شوم... پاورچین پاورچین 

بدون اندک صدایی پبش تو می آیم 

نه، حضورم را حس می کنی. 

... آهسته باز می گردم،

بدون اندک صدایی!

شاید خواب مرا می بینی... شاید... 

 

طبیعت چیزی که این روزها رویارویی با آن برای انسان بسیار آسان شده و در برابرش لذت های با طبیعت بودن را از دست داده است و همچنین تاثیری که طبیعت می تواند بر جسم و جان آدمی بگذارد، و فرشته با طبیعت پیوندی نزدیک دارد این را در بیشینه عکس ها و حرف هایش می توان دید. 

نظرات 10 + ارسال نظر
ترانه یکشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 22:12

عکس های شما رو خیلی دوست دارم

شهرزاد دوشنبه 10 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 08:55

به به چه کتاب خوبی، فرشته جان ممنون که زیبایی‌های طبیعت رو با نگاه زیبا‌بین‌ات برای ما زیباتر و خواستنی تر می‌کنی، این روی زیبا با دیدگاه و ایده‌های تو بارها برایم چندین و چند برابر شده.
امیدوارم دریچه نگاه و زندگی‌ات همیشه به گستره آبی بی‌نهایت آسمان باز بشه.

گردآفرید دوشنبه 10 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 13:41

درود آقای بهشت

چندین سال پیش این کار رو بدون انگیزه خاصی انجام میدادم .. یه دوست خوب هم داشتم که توی تاریکخونه عکسا رو چاپ می کردیم اونجا من کلی شعر سهراب میخوندم ...

من در این
تاریکی فکر
یک بره روشن
هستم که بیاید
علف خستگی ام را بچرد...

ولی جالبه نمی دونستم میشه ازش کتاب نوشت ...
یاد ترانه هم بخیر .

خانم گرد آفرید
با اجازه تون اینجا وبلاگ گروهی است و مدیر اینجا آقای "محسن مهدی بهشت" هستند.

این یادداشت را من نوشته ام و پاسخ شما را به ایشان واگذار می نمایم چون خطابتان ایشان است .
پروانه


***
من هم کتاب را نخوانده ام که به این کامنت پاسخ بدهم.

فرناز سه‌شنبه 11 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 00:57 http://farnaz.aminus3.com/

اتفاقا آخرین باری که شهر کتاب بودم تعجب کرده بودم از اینکه اینهمه کتابهای عکس چاپ شده با همین روش ...
گاهی از عکاسان و شاعران معروف / گاهی عکاسان معروف و شاعران غیر معروف / گاهی برعکس و گاهی هم ..... خلاصه جالب بود .. اما برای من جالبترینش کاری بود به اسم یک دم نور که عکسها و یادداشتهائی بود از آندره تارکوفسکی ـ کارگرادان بسیار محبوب و بسیار مورد علاقه ی من ـ

چند خطی که اینجا گذاشته ای از فرشته قشنگ است اما دوست دارم به خودش هم بگویم که به نظر من پرگوئی زیاد دارد .. می تواند یک هایکو با تصویری ناب و زیبا باشد با خلاصه گوئی . به نظر من !

فرشته سه‌شنبه 11 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 14:49 http://fershteh.aminus3.com/

سلام پروانه جان
اول تشکر کنم به خاطر گذاشتن ومتن زیبایی که نوشته اید
دوم باز هم به خاطر این همه همراهی ....به علتی امروز توانستم میلم را باز کنم و شگفت زده شدم ... وهرازان باز ممنون به خاطر آدرس وعکس کتاب که فرستاده بودید
........
کلمه ی ندارم فقط
ممنونم بی نهایت
...
نه حضورم را حس نمی کنی
آهسته باز می گردم

سلام
خیلی خوشحالم که «یک آسمان نگاه» اینجا هست.
در ضمن تا کنون آدینه بوک پاسخی به من نداده است باید چند روز دیگر پیوند را نگاه کنیم و نتیجه را ببینیم.

بری همه چیز از تو سپاسگزارم

فرشته سه‌شنبه 11 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 15:02 http://fershteh.aminus3.com/

به ترانه ی عزیز
خیلی ممنونم ....وخوشحال
.............................................................
شهرزاد گرامی
یک دنیا سپاس...
ممنون برای این همه حس خوب...
خوشحالم که خوشتان اومده
وچقدر خوشحالتر که عیب وایراد ها گفته بشه...تا متن ها بهتر وبهتر شود
................
به فرناز گرامی
ممنون که چنین با دقت همه چیز را نگاه می کنی
باید یادم دهید..
وسپاسگزارم


ساحل سه‌شنبه 11 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 20:38 http://lizard0077.blogfa.com/

کتاااااااااااب ... کتاب فرشته بانو

آخ جوووووون

شما معلومه که کجایید؟
امیدوارم که حال شما خوب باشه.

ببخشید خانم پروانه. من از حضور خانم ساحل در این جا جو گیر شدم.
ادامه ی پاسخ باشما.
محسن.

محسن گرامی
پیوند من و فرشته را ساحل ایجاد کردند خوب باید خبرش می کردم . و چه خوب که این کتاب موجب شد پدر و دختر به هم برسند

فرشته چهارشنبه 12 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 17:17 http://fershteh.aminus3.com/

وچه شوقی در این کلمات هست....
ساحل جان
....
باید از پروانه ی عزیز تشکر کرد
آن هم هزاران بار

ساحل دوستیش ناب است

یک کمی باید به حرف فرناز حق بدیم ببین چند بار از من تشکر کردی؟ یه بار بسه دیگه !
خجالت می کشم قربونت

شاهبن بهره مند پنج‌شنبه 13 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 12:12

سلام
واقعا خوشحال شدم که خانم کاملان کتاب هم چاپ کردند
آفرین

سلام
امیدوارم روزی در اینجا کتاب هایی از تو و دیگر دوستان اینجا داشته باشیم.

شهریار چهارشنبه 26 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 15:38 http://shahriarchoobin.aminus3.com

یک آسمان نگاه
بیان نگاه صادقانه ایست
که در خاطر بیننده سفر نویی
را به درون دنیای زیبای نگارنده ایجاد می کند و تمام لحظات این سفر در اوج معنایی خودش به سادگی زیباست...
تبریک حانم کاملان ...شاد و پیروز باشید دوستان :)

تعریف قشنگی از یک آسمان نگاه دارید!

اگر اشتباه نکنم چند باری عکس های خوب شما را دیده ام.
سپاسگزارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد